Pagine

12/02/11

Şi-a dat foc după ce a bătut-o măr pe viitoarea soacră

Suparata foc ca iubitul o însala, o tânara din localitatea Vorona, judetul Botosani, s-a razbunat pe viitoarea soacra, apoi s-a autoincendiat. Iubitul a gasit-o în pat arzând ca o torta iar pe mama sa zacând pe jos. O ambulanta le-a preluat pe cele doua femei si le-a dus la spital noaptea trecuta.

Elena Iuliana Tondirii se zbate între viata si moarte dupa si-a dat foc, duminica noapte, în fata casei în care locuia cu concubinul ei.

Tânara traia în concubinaj cu Vasile de circa un an si jumatate. Atât concubinul femeii, cât si vecinii, sustin ca tânara de 23 de ani era exagerat de geloasa si îsi banuia iubitul ca are o relatie cu o alta femeie din sat. Duminica noapte, cei doi concubini au petrecut împreuna chiar la locuinta vecinei presupuse ca ar avea o relatie cu Vasile.

La un moment dat, Elena a plecat acasa fara sa spuna absolut nimic, iubitul ei ramânând la vecina pentru a viziona un film la televizor. Ajunsa acasa, de fata cu soacra, tânara si-a turnat pe haine un bidon de doi litri de diluant si si-a dat foc în curte.

„Credea ca baiatul meu o însala cu Dana, vecina asta la care mai mergeau la televizor. Ea are tras cablu si vede tot felul de posturi cu filme.  Si duminica au fost la ea si cred ca au batut ceva pentru ca ea s-a întors acasa ametita si a  spus ca îsi da foc. N-am putut s-o opresc . A luat diluantul si si-a dat foc. Am încercat s-o opresc dar m-a lovit în cap cu ceva de metal si n-am mai stiu nimic de mine", a spus Silvia Lupu (foto jos), mama lui Vasile.

Tânara a ars în fata casei ca o torta vie, fara ca cineva s-o poata salva. Cu hainele arse si corpul plin de arsuri, femeia s-a târât cu greu  la o alta vecina sa-i ceara ajutorul. Vecinii spun ca au trait clipe de groaza si sunt acum marcati de incident.

„Era trecut de ora zece seara si stateam în pat, la televizor. M-am trezit cu ea în dormitor. Era în pielea goala, cum a facut-o maica-sa. Nu mai avea deloc par pe cap si din trup iesea fum, exact ca în filmele de groaza. Am pus repede ceva pe ea si am chemat salvarea. Ea tot ne spunea ca-si da foc daca Vasile mai umbla cu altele, dar nu ne-am închipuit niciunul ca va face asa ceva",
a declarat îngrozita Emilia Aioanei, vecina care  a sunat la ambulanta.

Concubinul femeii nu-si explica gestul iubitei sale

Concubinul femeii este si el îngrozit de gestul iubitei sale. Barbatul sustine ca tânara suferea serios de gelozie, dar niciodata nu si-a pus problema ca va încerca sa se sinucida.

„Avea tot timpul impresia ca o însel cu alte femei. Înainte sa-si dea foc a fost cu mine însa nu a dat niciun semn ca ar vrea sa faca asa ceva. A spus doar ca vrea sa  plece acasa si eu i-am spus ca mai ramân la televizor. Nu stiu de a avut în cap", spune Vasile Lupu (foto sus), concubinul femeii. 

Citeste mai multe amanunte pe adevarul.ro


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento