Pagine

23/11/10

Bianca despre cum a filmat-o pe Lavinia goală la duş - VIDEO

Bianca Dragusanu a vorbit în ultima emisiune "Un Show Pacatos" despre filmuletele publicate în exclusivitate de Clik.ro în care apare în ipostaze indecente alaturi de prietena ei Lavinia.

Bianca este surprinsa în timp ce îi face un dus rece celei mai bune prietene ale sale, Lavinia, care tipa de mama focului, goala fiind.

VEZI AICI CLIPURILE CU BIANCA SI LAVINIA

Bianca: Nu cred ca a dat Lavinia filmul, cu atât mai putin eu pentru ca ne pun în niste ipostaze compromitatoare. Mie îmi pare rau de situatia asta creata.

Capatos:
Ce ati facut voi doua acasa e problema voastra. Problema este ca filmuletele apar în presa. De la cine?

Bianca: Aceste filmulete apar pe un telefon. Oricine poate sa îmi ia cardul de la telefon si sa aiba filmuletele. Este foarte evident ca nu l-am dat eu si nici Lavinia. Daca l-as fi dat eu, nu as fi dat filmulete cu mine.

Capatos: Ce mai urmeaza?  Sa stiu la ce ne asteptam!

Bianca:
Nu mai exista nimic gata!


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento