Pagine

24/02/11

Nicola a slăbit spectaculos «Am vrut să arăt că se poate»

Nicola a reusit sa dea jos 10 kilograme în timp record si culmea, eforturile sale nu s-au transformat în chin.

Mergi la sala în disperare, dar nu slabesti? Iata cauzele

Cum a slabit J.Lo. 20 de kilograme? Iata dieta minune!

Vrei sa slabesti? Iata 10 trucuri eficiente ca sa dai jos suncile

Secretul ei? S-a înarmat cu rabdare si vointa si nu a renuntat la dieta, chiar daca a mai «pacatuit» cu câte o ciocolata.

Suntem oameni, e normal sa avem anumite pofte. Pâna si eu am o manie: îmi place foarte mult ciocolata”,  a explicat vedeta pentru perfecte.ro.

Nicola a facut mult sport, a tinut alimentatia în frâu si a apelat la o multime de tratamente corporale prin care nu numai ca a slabit, dar a si obtinut tonului mult visat.

Tanta a început sa slabeasca! «Cad fustele de pe mine»

În octombrie a aratat trasnet

Apostrofata deseori în mass-media pentru cele câteva kilograme în plus, Nicola (42 de ani) si-a facut curaj si s-a înhamat la un regim draconic, combinat cu exercitii fizice ca la armata.

„Am renuntat la prajeli, la sucuri, la dulciuri de orice fel, manânc mai mult fructe de mare, broccoli, dar si alte legume verzi, soia si beau multa apa. Fac jogging în fiecare dimineata, iar de doua ori pe saptamâna iau lectii de dans, la sala", a povestit Nicola la momentul respectib pentru Click!


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento