Pagine

16/02/11

Cabral şi Andreea Pătraşcu, nuntă alb-negru

Cabral si Andreea Patrascu, nunta alb-negru

Alti doi porumbei din showbizul românesc au decis sa le ia fanilor lor si ultima sansa de a mai visa frumos… ;)

Cabral si Andreea Patrascu au decis sa se casatoreasca si au stabilit deja si data marelui eveniment: 4 iunie. Si asa cum este prevazut în contractele lor de munca le sade bine vedetelor din trustul PRO, cei doi îsi vor uni destinele în cadrul unei nunti în stil hollywoodian, înconjurati de colegii-vedeta si cu camerele de filmat dupa ei.

Pentru moment însa, viitorii soti par a fi coplesiti de multitudinea de lucruri pe care trebuie sa le faca pentru a-si organiza nunta de vis:

“Eu stiam ca sunt multe detalii de pus la punct dar nu m-am asteptat sa fie atât de greu. Am cautat mult pâna am gasit locatia ideala si apoi ne-am decis si asupra datei. Locul ales este o nebunie, dar nu e nebunia mea”, spune Cabral.

Andreea, mai pretentioasa în ceea ce priveste marele bairam, stie clar ce si cum vrea sa fie:

“Ei bine, e a mea, recunosc. Vreau o atmosfera ca în filmele hollywoodiene, mi-am dorit o nunta în aer liber, într-un loc unde exista piscina, mult spatiu verde, invitatii nostri vor avea parte de o petrecere atipica si sunt convinsa ca vor fi placut surprinsi. Este acel loc special unde am visat ca ma voi casatori.”

Nu am niciun dubiu ca vor gasi locatia perfecta. Însa, un alt hop de trecut va fi întocmirea listei cu invitati, gasirea cavalerilor si a domnisoarelor de onoare.

Pun pariu ca Mircea Solcanu abia asteapta sa primeasca invitatia! ;)

Dar pâna atunci le doresc multa rabdare, caci nu e tocmai floare la ureche sa organizezi o nunta.

(credit foto)


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento