Pagine

21/02/11

DJ Harra: «Nu-i permit lui Jean de la Craiova să vorbească aşa despre mine»

Jean de la Craiova i-a luat apararea lui Liviu Vârciu în scandalul în care este implicat cu Dana Neacsu.

Liviu Vârciu a sarit ca ars când a auzit ca Harra ar fi însarcinata cu el. "Nu avea cum sa ramâna însarcinata în 2 ore!»", a spus actorul pentru click.ro. Jean de la Craiova, prietenul lui, a început apoi sa faca glume nesarate despre dj-ita.

Vezi mai jos ce a spus Jean!


"Nu am ce sa comentez. O femeie când spune ca este însarcinata nu spune numai asa ca sa-si faca reclama. Mie mi s-a facut rau într-o emisiune. Nu am avut cum sa controlez. M-am saturat sa deschid presa si sa vad ca despre mine sa vorbeasca X si Y, care nu ma cunosc. Eu nu îl cunosc pe Jean si nu îi permit sa vorbeasca asa despre mine.", a spus Dana Neacsu, joi, la Acces Direct.

"Nu au fost doua ore, au fost doua saptamâni. Nu stau acum sa numar de câte ori am facut-o. Îi sugerez lui Liviu sa se protejeze de acum înainte. Eu am vazut în el un domn, dar el m-a atacat. Eu nu am mintit cu nimic. E prima oara când sunt însarcinata si din pacate copilul e al lui Liviu", a mai precizat aceasta.

Liviu Vârciu sare la gâtul lui DJ Harra: «Nu avea cum sa ramâna însarcinata în 2 ore!»

Fata lui Vârciu întreaba daca Harra îi face un fratior!

Dj Harra e gravida! Liviu Vârciu este tatal «Testele au iesit pozitive!» - VIDEO

Liviu Vârciu o da în judecata pe Dj Harra! Vezi reactia ei!

Dj Harra, însarcinata cu Vârciu? Liviu: „A facut dus dupa mine!”


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento