Pagine

20/02/11

Cadou Glossy pentru Rimel

Adina Scurtu - Rimel.ro Inspired MakeUp

Nu stiu daca tocmai culorile Rimel.ro au inspirat-o, sau daca tânjeste dupa întepaturile mele, însa m-am trezit ca blogul subsemnatului a fost sursa de inspiratie pentru machiajul intitulat sugestiv Rimel Inspired MakeUp.

Nici nu stiu ce înseamna asta…

Ba stiu, Adina este sarita de pe fix… :P

Uite si ce mi-a scris colega de la GlossyMagazine.ro:

“Vrand-nevrand trebuie sa-mi exploatez pasiunea pentru make-up. Banuiesc ca asta ai remarcat.”

Si ce? Vrei sa spui ca ti-am sparlit rimelul? Ca nu te descurci fara el? :P

“Astazi m-a chinuit din nou talentul :) )) si am creat un make-up inspirat de Jayne Mansfield si Rimel.ro. In culori se regasteste forma site-ului tau, iar in concept se regaseste continutul.

Jayne Mansfield este – asa cum probabil stii – una dintre primele dar si una dintre cele mai glam vedete din istoria revistei Playboy. Este – daca vrei – varianta stylish a pitzypoancelor super-stele din Romania de astazi care se regasesc atat de des pe Rimel.ro. Totusi, exact ca si articolele tale despre ele, make-up-ul este un misto la adresa lor. O parodie.”

LOOL maxim, babe!

Pe mine m-ai convins. Chiar mi-a placut machiajul, atât de linistit, docil, cuminte… Vorbesc de catel. Dar si make-up-ul tau îmi place!

PS: No offence, honey. Dar mi-ai ridicat mingea la fileu! :D
PS2: Mersi pentru poze. Le-am savurat cu pofta!

Asadar, oglinda, oglinjoara, cine-i cea mai glossy din tara?

Nu exista articole similare!!


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento