Pagine

24/02/11

Arşinel: "Dacă m-aş fi născut în SUA, îl haleam pe Frank Sinatra"

Alexandru Arsinel (71 de ani) a povestit despre noua generatie de „Arsinei" si despre avantajele pe care le are fata de Frank Sinatra, informeaza adevarul.ro.

"Am un timbru mai frumos ca al lui Frank Sinatra. Ma aseman cu Nat King Cole si Dean Martin, pe care i-am considerat cei mai mari. Când e vorba de cântat, chiar ma laud. Sunt un cântacios bun. Sinatra a fost extrem de tehnic si avea si aureola de mafiot. Transmitea si lucrul asta. Venea cu o anumita superioritate în fata publicului. Iar eu îmi gasesc un refugiu extraordinar în cântec. Ma retrag în mine, cânt cu ochii închisi", sustine actorul.

Arsinel a mai povestit despre copilaria sa, pe care a comparat-o cu cea a lui Ion Creanga.

"Creanga e copil mic pe lânga mine. Eu fac parte din generatia copiilor care s-au jucat prin transee. Dupa razboi, Dolhasca era pentru mine westernul american, unde gaseam armament adevarat, cartuse, praf de pusca, praf de „dum-dum". Praful de dumdum e pentru proiectile de tunuri. Arata ca macaroanele. Într-o fântâna am gasit un sac întreg de praf. Eu m-am nascut pe malul caii ferate. Era la 50 de metri de casa. Puneam bucatele pe calea ferata, pe distanta de un kilometru, si, când trecea trenul, parca mitralia", a adaugat vedeta româneasca.


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento