Pagine

18/02/11

Fosta iubită a lui Vârciu către DJ Harra: «Ai fost perversă cu mine»

De când a dezvaluit ca a avut o relatie cu Liviu Vârciu si ca e însarcinata cu acesta, DJ Harra si-a facut o armata de dusmani. Fie ca sunt prietenii actorului sau ca sunt fostele iubite, Dana Neacsu este atacata din toate partile.

DJ Harra: «Nu-i permit lui Jean de la Craiova sa vorbeasca asa despre mine»

Gabriela Pavel si Andreea Popescu si-au unit fortele pentru a-l apara pe Liviu. Se pare ca DJ Harra s-ar fi dat la Vârciu când acesta avea o relatie cu Gabi, ceea ce evident pe blonda a deranjat-o.


"Noi îl aparam pe Liviu. El are contract cu o alta televiziune si vorbim noi în numele lui. Simona, detector de minciuni mai aveti? Dana, daca vrei sa fii vedeta, te fac eu în doua ore. Ai stat 2 zile la ei, ti-ai chemat paparazzi, eu am stat 3 luni cu el si nu m-a prins nimeni", a spus Gabriela Pavel.

"Monica Columbeanu are o vorba celebra: «Sa nu uitam sa-i multumim lui Irinel Columbeanu». Voi când mai apareti sa îi multumiti lui Liviu Vârciu", a spus Dana.

"Tu l-ai cunoscut pe Liviu Vârciu la ziua mea. Si ma tot întrebai de el. Apoi la meciul Turabo, când eu eram acasa, tu te-ai pus în bratele lui", a acuzat-o Gabriela pe Dana.

"Eu nu l-am atacat pe Liviu niciodata. El m-a atacat pe mine. Eu la început am spus ca nu sunt cu el, tocmai ca sa nu îi fac probleme", a raspuns DJ Harra.

"Eu te am ascultat mereu, dar tu ai fost perversa cu mine. Erai în bratele lui Liviu si mi-ai povestit ca ti-ai schimbat sutienul si ca el te-a jautat, apoi te-a înfasurat într-un steag", a continuat Gabriela Pavel.

"Tu crezi ca stii multe, dar de fapt nu stii nimic", a spus Dana.

"De câte ori ai mai ramas însarcinata?", a întrebat Gabi.

Liviu Vârciu sare la gâtul lui DJ Harra: «Nu avea cum sa ramâna însarcinata în 2 ore!»

Fata lui Vârciu întreaba daca Harra îi face un fratior!

Dj Harra e gravida! Liviu Vârciu este tatal «Testele au iesit pozitive!» - VIDEO

Liviu Vârciu o da în judecata pe Dj Harra! Vezi reactia ei!

Dj Harra, însarcinata cu Vârciu? Liviu: „A facut dus dupa mine!”


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento