Pagine

14/02/11

Andreea Bălan: “E normal să fii ajutat de un stilist, nu poţi fi bun la toate!”

Andreea Balan: "E normal sa fiu ajutat de un stilist, nu poti fi bun la toate!"

Declaratiile ei nasc în mine pareri contradictorii.

Deseori criticata pentru lookul ei, Andreea Balan spune ca merge pe mâna stilistilor atunci când vine vorba despre vestimentatia de scena. Via perfecte.ro:

“Eu nu îi spun stilistei mele ce sa îmi cumpere, îmi cumpara ea ce considera ca îmi trebuie. De-a lungul anului, am avut mai multi stilisti, cu unii m-am înteles, cu altii nu. Cred ca s-a si vazut când nu m-am înteles, dar îi acord timp unui stilist sa ma schimbe si sa îmi creeze un stil. Dar în acelasi timp trebuie sa ma identific cu acel stil si sa ma simt bine. Mi se pare normal ca un artist sa fie ajutat de un stilist pentru ca nu poti fi bun la toate”

Pe de o parte e bine ca merge pe mâna unor profesionisti. În fond, nu se poate pricepe la toate: cântat, dans, toale. Nu? Însa un stilist nu trebuie sa o schimbe. Cu atât mai putin fiecare stilist în parte.

Total gresit!

Un stilist trebuie gaseasca acel look care i se preteaza ca artist si se muleaza pe muzica pe care o face. Produsul final trebuie sa formeze un tot.

Andreea spunea într-un interviu acordat în decembrie Rimelului, ca sclipiciul i-a marcat copilaria si ca nu poate renunta complet la el. Ba da, trebuie! Sclipiciul ieftin nu trebuie sa se regaseasca în lookul ei nici macar din greseala. Iar parul trebuie prins, sau poate chiar zbârlit nitel, orice… În clipul Crazy About You da din capsor, fluturându-si pletele mai ceva ca Axel Rose în concertele de odinioara a trupei Guns’n'Roses! :P

Nu ca m-as pricepe eu la d-astea… Cert este ca rimelul îi sta bine întotdeauna. Jur pe numele meu! ;)


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento