Pagine

20/02/11

Echipa Realitatea TV trimisă la Cairo, reţinută de poliţie

Echipa Realitatea TV, formata reporterul Cristian Zarescu si cameramanul Dan Timofte, au fost retinuta la o sectie de politie, la Cairo, în Egipt.

Autoritatile de la Cairo ar fi fost interesata de aparatura din dotarea jurnalistilor si de materialele filmate de ei în aceasta dimineata, a precizat Cristian Zarescu într-o interventie telefonica la Realitatea TV.

El a explicat ca oficialii egipteni  au vazut ca nu aveau autorizatie de filmare si în consecinta autoritatile considera ca filmeaza ilegal.

"Noi am solicitat o acreditare din partea Guvernului egiptean, însa nu am primit niciun fel de raspuns din cauza ca Ministerul Informatiilor, care ar fi trebuit sa emita acreditarea, a fost distrus si nimic nu mai functioneaza. În aceste conditii, din punctul lor de vedere ne desfasuram activitatea ilegal", a mai spus Zarescu.

Reporterul Realitatea TV a povestit ca biroul în unde au fost condusi, erau retinuti si alti ziaristi.

"Ni se verifica camera de luat de vederi. Vor sa vada ce anume am filmat", a adaugat Cristian Zarescu.

"Suntem într-o sectie de politie improvizata, într-o baraca pe sosea. Alaturi de noi mai sunt patru jurnalisti, din Finlanda. Am luat legatura cu ambasada, au trimis pe cineva catre noi. Daca nu ne dau drumul vor veni cei de la ambasada. Nu au ceva cu noi, ci vor sa vada imaginile pe care le-am filmat azi", a povestit Zarescu.


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento