Pagine

15/02/11

Mugur Mihăescu: «Garcea există peste tot, în politică, în armată, oriunde»

Actorul Mugur Mihaescu, cunoscut de toata lumea sub pseudonimul „Garcea", a acceptat sa vorbeasca pentru adevarul.ro despre situatia în care se afla România, despre promovarea non-valorilor si despre reconstructia Centrului Vechi al Capitalei.

Mugur Mihaescu sustine ca personajul "Garcea" este omniprezent în România, în toate domeniile de activitate.

"Am mai spus-o si o repet cu parere de rau. Garcea este peste tot. În politica, în administratie, în armata, oriunde. Am vazut ca la umor este imun, asa ca voi încerca alta arma împotriva lui. Poate poate scap odata de el", a declarat Mugur, într-un interviu acordat adevarul.ro.

Actorul afirma ca antitabloidul „Tara lu' Garcea“ este un semnal de alarma.

"S-a nascut pur si simplu. Pentru ca eram satui sa vedem ca se sare coarda. Nu genul tabloid ma deranjeaza, cât faptul ca mi se propun ca vedete sau modele de viata, mie si copiilor mei, niste nulitati absolute. Inculti, curve sau parveniti. Asa ca am tras si noi un semnal de alarma ca poate o sa-si revina", a spus Mugur Mihaescu.

Citeste interviul integral pe adevarul.ro


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento