Pagine

26/02/11

Uite cum arată bebeluşul Mariei Marinescu - FOTO

Maria Marinescu a fost invitata în editia de miercuri a emisiunii "Acces Direct" unde a prezentat imagini în exclusivitate cu bebelusul ei Joseph Levin.




Joseph Levin (Captura FOTO Acces Direct)

Ea a declarat ca Joseph Levin este cel mai frumos bebelus si ca seamana cu sotul sau, Frank.

"E cel mai frumos bebelus. Seamana cu Frank ... Am alaptat doar doua saptamâni. La început nu am vrut sa alaptez dar acum îmi pare bine ca am facut-o. Frank e în extaz total, ma ajuta foarte mult. Frank a ales Joseph, voiam un nume de sfânt, si Levin eu l-am gasit, am stat câteva luni pe internet. Levin este un nume din Anna Karenina, si mie îmi plac foarte mult numele rusesti. De la 13 ani am locuit în strainatate si m-am obisnuit acolo. M-as muta în strainatate. Noi voiam sa ne mutam înainte sa fiu gravida dar ar fi bine si pentru copil macar liceul sa-l faca în SUA", a declarat Maria Marinescu pentru Acces Direct.


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento