Pagine

27/02/11

Bă, ăştia doi nu se mai satură odată?

Cristi Brancu vs. Andreea Balan

Vorbesc de Cristi Brancu si Andreea Balan.

Dupa ce, miercuri, Andreea Balan a iesit cu explicatii la atacul periculos al lui Cristi Brancu, cel din urma a iesit din nou pe blog, sa-si arate coltii:

“Succesul Antenei 2 trebuia sa nasca si detractori! Andreea Balan da o explicatie simpatica, prin gradul ei de eroare, in Libertatea. Stie ca minte, dar incercarea ei de a baga zazanie intre mine si Mihai Morar este patetica si totalmente esuata, demna de caracterul mic, spre inexistent. Antena 2 nu se coboara la asemenea pitigaieli jenante.

Totusi, intrebarea ramane – Andreea Balan are aceeasi meserie cu Paula Seling si Luminita Anghel? Mie mi se pare ca nu. A fost o perioada in care am tolerat acest gen de confuzie, acum nu o mai fac.

Cat despre Andreea Balan, am s-o iert si de data asta pentru micile minciuni. Si, din seria “Hotul striga hotii”, iata ca tocmai isi promoveaza un clip printr-un scandal cu mine. Asa-i place ei. Bravo, e cadoul meu pentru ea! Poate o ajuta sa aiba un timbru vocal mai profund!”

Daca Andreea minte, Cristi Brancu oare de ce nu da explicatia, aia buna? Nu scuipa nicio explicatie ca lucrurile s-ar fi petrecut altfel decât pretinde cântareata-dansatoare. Oare de ce?

În schimb, continua sa arunce în ea cu vorbe grele.

Si daca tot se ia de Andreea Balan pe sistemul “un’ ti-e vocea, papuse?”, de ce nu se ia si de Oana Zavoranu? O alta artista care “cânta live”… chiar în emisiunea distinsului!! Vezi dupa continuare înregistrarea.

Oricum, replica Andreei, data pe Facebook, este fara echivoc:

“Mi se pare penibil sa vina el acum dupa 14 ani si sa explice romanilor ce talente am eu sau nu.”

Poate e mai greu de cap si s-a prins doar la reluare…

Pentru cei care nu s-au prins, eu am comentat scandalul în sine si nicidecum acuzatiile aduse de realizatorul tv. Dar daca vreti o parere a Rimelului cu privire la talentul fetei, iat-o:

Danseaza bine, se mentine pe piata muzicala de ani buni, dar nici nu are o voce precum Paula Seling. Iar partea cu vocea este valabila pentru majoritatea artistelor!! Avem si exceptii, desigur.

Si acum puteti sa ma urâti c-am spus lucrurilor pe nume! ;)

PS1: Urmariti Rimelul si pe Twitter!
PS2: …sau pe Facebook si nu uitati sa-i dati si un like!


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento