Pagine

25/02/11

Bote: «Mă împac cu Bianca când vreau eu»

Bote s-a întors din vacanta din Israel cu forte proprii si cu multa încredere în sarmul propriu.

Bote s-a ascuns într-un ou de testoasa!

Designerul a facut si câteva filmari pentru emisiune în Israel si s-a întors cu o multime de cadouri.

Bote nu a uitat de asistenta lui Dan Capatos, Bianca Dragusanu, careia i-a pregatit o surpriza. „I-am luat un cadou si Biancai, dar ­n-am apucat sa o vad ca sa i-l dau, când o sa ma întorc din Dubai ne vom întâlni”, a declarat Catalin Botezatu pentru ziarul „National”.

A vizitat gradina Ghetsemani, a participat la slujbe, a mers la mormântul Mântuitorului si a lasat un bilet cu dorinte la Zidul Plângerii, dar nu pentru ce s-ar astepta fanii.

Nu trebuie sa ma rog sa ma împac cu Bianca, asta se poate întâmpla oricând, trebuie doar sa vreau.

Botezatu: «Îmi place Simona Gherghe. E o femeie calda, frumoasa si are multe calitati»

Botezatu, îndragostit de Simona Gherghe? I-a spus ca o iubeste!

Botezatu n-a spart usa cu niciuna: «Nu m-am întâlnit nici cu Violeta, nici cu Bianca»

Catalin Botezatu, despre Next Model: «Eu sunt cel mai rau de acolo»


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento