Pagine

27/02/11

Ioana Maria Moldovan: «Nu multă lume ştie că joc bine baschet şi trag cu arma»

Cine ar fi crezut ca blânda Ioana Maria Moldovan joaca baschet si ca trage cu arma ca un profesionist?

Prezentatoarea de la Acasa TV are câteva hobby-uri putin iesite din comun având în vedere personalitatea ei.

Ioana a marturisit ca a dezvoltat o adevarata pasiune pentru baschet si trasul cu arma.

"Nu multa lume stie ca joc bine baschet si trag cu arma. Am facut parte din echipa liceului. Baschetul ma relaxeaza, iar specialitatea mea sunt aruncarile la cos de trei puncte.

Cât despre trasul cu arma? Acest mic talent l-am descoperit acum câtiva ani la o filmare cu echipa “Povestirilor adevarate”. Mi-a fost teama la început, dar m-am obisnuit repede si chiar mi-a placut. Si acum, lasând modestia la o parte, m-am descurcat si am fost felicitata pentru felul în care am ochit tinta".


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento