Pagine

12/02/11

Blonda rebelă, Taylor Momsen, într-un pictorial “negru”

Blonda rebela, Taylor Momsen, într-un pictorial "negru"

Taylor Momsen ramâne fidela lookului ei rebel si nu aduce nimic nou în pictorialul pe care l-a realizat pentru revista Grazia.

Nici macar un zâmbet…

Însa, solista de la Pretty Reckless recunoaste ca are probabil o influenta proasta asupra fiicei lui Madonna, Lourdes, asa cum, de altfel, are si asupra altor fete:

“Cu siguranta am o influenta proasta. Nu spun ‘Fiti ca mine’. Sper ca fetele citesc ce spun în interviuri, ar trebui sa fie doar ele însele. Nu ar trebui sa vrea sa fie ca mine. Sunt nebuna. Am luat-o razna. Mi s-a spus ca am luat-o razna înca de la vârsta de 11 ani.”

Un alt subiect drag ei, este sexualitatea si felul în care percepe ea acest subiect:

“Am urmat cursurile unei scoli catolice. A fost ceva ce a trebuit sa înfrunt, pur si simplu te fac sa percepi sexul ca fiind ceva gresit, dar eu cred ca este natural. Cea mai buna prietena a mea este vibratorul meu. Nu am un iubit, deci de ce nu? Baietii se pot masturba, fetele de ce n-ar putea?

Nu înteleg de ce îi face pe oameni sa se simta stânjeniti. Sexul face parte din viata omului, nu ar trebui sa fie ceva scandalos. Stilul meu nu se adreseaza tuturor, sunt extremista. Dar mama iubeste moda, ea întelege. Tatal meu mi-a facut cunostinta cu muzica rock’n'roll, punându-ma sa ascult The Beatles si The Who. Ei stiu ca sexul si rock’n'roll-ul merg mâna în mâna, nu poti avea unul fara celalalt.”

Ce le mai stie… la 17 ani! Plus ca nu este pentru prima data când da lectii despre sexualitate.

Dar pâna sa digerati declaratiile ei, mai bine aruncati un ochi peste pozele de mai jos.

Opinii?


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento