Pagine

18/02/11

Ioana Popescu, traumatizată de prima experienţă sexuală: «Iubitul meu era foarte agresiv» VIDEO

 "Devoratoarea de fotbalisti" nu are amintiri prea placute.

"Devoratoarea de fotbalisti" nu are amintiri prea placute.

«Devoratoarea de fotbalisti» nu are amintiri placute despre prima ei experienta sexuala. Ziarista a declarat, joi, la Click pe VIP, ca si-a pierdut virginitatea cu un barbat foarte violent.

Citeste si:

Fantezia sexuala a Ioanei Popescu: «Sex la înaltime cu doi barbati» VIDEO

I-am pipait silicoanele Ioanei Popescu: «Sunt tari si reci» VIDEO

Ioana Popescu: «Mutu nu se droga fiindca avea sperma dulce»

Vezi aici întreaga discutie purtata în cadrul Click! pe VIP

Ioana Popescu: «Cel mai lung penis pe care l-am avut era de 25 de cm»

Ioana Popescu vrea sa se marite: «Daca nu merge realtia, a doua zi dupa nunta bag divort»

Ioana Popescu a vorbit la click.ro despre primul iubit si cum si-a pierdut virginitatea. Se pare ca experienta a fost una traumatizanta. Barbatul practic a obligat-o sa faca ceea ce nu-si dorea.

"Nu e iubirea vietii mele! A fost barbatul cu care am avut nesansa sa am primul contact sexual. A fost cam agresiv. Noi am avut o relatie de un an, dar ne-am despartit fiindca m-a înselat cu o colega de facultate. Foarte frumos!", a comentat ironic «devoratoarea»

"Când eram despartiti, eu plângeam...si apoi l-am vazut la facultate si am crezut ca a venit dupa mine, dar era cu o blonda, colega de facultate", a spus Ioana.

Acesta este fostul iubit!


"Mi-am pierdut virginitatea la 18 ani, el a încercat când aveam 17.  Credea ca poate sa faca ce vrea el si eu nu am vrut. De fapt m-a pacalit. M-a invitat la teatru, dar nu am mai ajuns. Mi-a dat lichior, s-a facut târziu si el a încercat. A iesit foarte naspa. Nu mai vreau sa îmi aduc aminte", a marturisit Ioana.


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento