Pagine

28/02/11

Miley Cyrus: “Nu sunt perfectă”

Miley Cyrus: "Nu sunt perfecta"

Noi stim ca Miley Cyrus vrea sa fie o tânara normala ca oricare alta. Uneori îi iese, de mai multe ori nu.

Si când nu se strofoaca, tresare într-un moment de sinceritate.

Interpreta hitului Can’t Be Tamed apare pe coperta revistei Marie Claire, numarul din martie, iar în paginile publicatiei rupe tacerea cu privire la firea ei rebela:

“Nu sunt perfecta… Am facut si eu o greseala… Sunt dezamagita de mine, pentru ca mi-am dezamagit fanii. Dar ei nu sunt Miley Cyrus… Nu sunt modele de urmat. În ceea ce ma priveste, a fost o decizie proasta, atât fata de fani, cât si fata de mine.”

Ma aplec în fata celor care îsi recunosc greselile. Este uman pâna la urma. Atât greseala, cât si admiterea acesteia.

Dar unde au disparut restul greselilor? Auzi la ea! “Am facut si eu o greseala…”

Mda… Restul au fost doar niste iesiri nevinovate, te pomeni…

Si atunci cum se face ca are o influenta proasta asupra tinerilor?

Dar mai bine comentati pictorialul din revista. ;)


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento