Pagine

05/02/11

Andreea Raicu a fost la Fashion Week: «Mi-a plăcut la Berlin!»

Bruneta a participat la Saptamâna Modei, motiv pentru care a fost extrem de mândra, mai ales ca au participat si designeri români.

Ea a fost avertizata de prieteni ca n-o sa-i prea placa orasul, acestia cunoscând firea vedetei, dar se pare ca s-au înselat.

Andreea a scris pe blogul personal câteva impresii despre oras.

«Mi-a placut la Berlin! M-am simtit bine în ciuda faptului ca niste apropiati mi-au spus ca la cum ma cunosc e greu de crezut ca îmi va placea prea mult. Ei bine, s-au înselat! Am avut câteva zile frumoase. Singurul lucru destul de neprietenos a fost frigul. Extrem de frig.

În rest, un oras frumos cu cladiri minunate, muzee interesante, povesti si lucruri de aflat, restaurante si cafenele frumoase si oameni zâmbitori.

Daca nu ati fost, eu zis sa treceti Berlinul pe lista voastra de calatorii, dar mai spre vara».


 (Foto: andreearaicu.ro)

Citeste si:

Andreea Raicu îsi bate joc de jurnalisti: «Sarcina nu este foarte avansata»

Andreea Raicu a ramas însarcinata cu Tudor Chirila?! UPDATE

Andreea Raicu: «Nu ai ce sa faci cu un diamant de un milion de dolari» VIDEO


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento