Pagine

30/03/11

Oana Zăvoranu “ţine” enorm de mult la Pepe…

Oana Zavoranu "tine" enorm de mult la Pepe...

…într-atât de mult ca de la o vreme îl alinta “prost, bufon, penibil sau golanas”!!

Nici voi nu întelegeti? Hai sa va explic. Querida joaca Buzuka pe Facebook!

Diferenta este ca de data asta nu buzele ei sunt tinta, ci viitorul ei fost-sot. Practic, Oana Zavoranu posteaza la foc continuu mesaje care-l vizeaza pe Pepe si care nu-i fac cinste deloc…

Da’ ce vorbesc? Asa a fost Oana mereu!

“Sa aveti un weekend minunat plin de dragoste….ca si eu il am asa,veti intelege de ce…ah,si era sa uit,aveti grija ce persoana aveti langa voi…sa nu fie o lichea sau o panarama care sa va vanda la primul pol de euro sau dolari….asa cum face”iubitul si finutul”meu fost pe la pro tv…deh,ma bucur ca am reusit sa ii resuscitez cariera si de data asta…tot eu:))..va iubesc

Fostul penibil insista sa parasesc casa lui:))…dar el nu are amaratul acte pe aceasta casa unde eu investesc de ani de zile…si cica ii roaga pe fanii lui????Care fani saracututl?:)))ii roaga sa ma ignore:))…doamne ce rau este sa fii atat de prost si sa tii atat de mult sa se si vada asta.eu ii doresc succes in a acumula cat mai mult penibil si cat mai multa prostie…chiar il rog sa nu se lase:))…va iubesc

Acest bufon de fost cica isi roaga fanii sa ma respecte sau sa ma ignore:))…doamne ce face prostia din om…intrebarea mea este:care fani?nu i-a spus nimeni ca mai are trei zapaciti rasfirati:))cine dumnezeu sa mai admire un golanas care desi nu are acte pe casa pe care pretinde ca o detine,isi da afara cu tigania de rigoare nevasta pe care “cica o iubea la nebunie”?..ce patetic a ajuns saracul….

Rau este sa fii prost.si nu e de-ajuns,mai trebuie sa fii si penibil si grandoman:))fostul meu sot isi da singur calde cum ca eu il vreau inapoi si ma duc peste tot sa il aduc:))asa este,adevarul e ca la cat de “finut” si “gentil” a fost cum naiba sa nu il vreau inapoi?:))…le are baiatul,ce sa mai,iar m-a prins,este ca de obicei,perspicac:))”

Oricât de rea se da Zavoranca si oricâte cuvinte grele i-ar adresa fostului, daca bine tin minte i-a fost sotie (înca îi mai este din punct de vedere tehnic) acestui “golanas” timp de sapte ani, l-a iubit pe acest “bufon” “prost” si “penibil”…

Si atunci cum se face ca n-a observat ce fel de om este barba-su? Cum de i-a dat Like timp sapte ani?

PS1: Urmariti Rimelul si pe Twitter!
PS2: …sau pe Facebook si nu uitati sa-i dati si un like!


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento