Pagine

22/03/11

Courtney Cox pe coperta Harper’s Bazaar

bazaar

N-am mai auzit nimic despre Courney Cox în ultima vreme dar asta nu înseamna ca vedeta s-a bagat sub patura si a ramas acolo plângând de când sotul ei a fugit cu chelnerita. Nici vorba!

Drept dovada iat-o rasarind pe coperta Harper’s Bazaar, radianta si povestind, fara inhibitii, despre relatia sa cu David si despre divort.

E adevarat ca nu este o fire prea sociabila dar asta nu se datoreaza despartirii de sotul ei.

Bruneta de 46 de ani nu se grabeste sa sara în bratele primului venit.

“Nu am chef de întîlniri acum. Nu spun niciodata dar mi se pare ciudat. Nici macar nu stiu cum s-ar întâmpla asta sau cum faci sa întîlnesti oameni. Nu-mi place sa ies. Nu sunt priceputa la conversatii si nici nu-mi place sa merg la petreceri”, spune Courtney.

Totusi, daca analizam bine ceea ce spune actrita, oare mai spera la o împacare? Pentru ca iata ce declara despre fostul sot:

“Sunt protectoarea lui. Nu ma pot abtine… Daca stii cine e David, stii care sunt intentiile lui, cât de onest este, si cât de mare este inima lui… Nu te poti supara pe David pentru ca el nu este un om rau.”

Hmm…oare gândul la David a facut-o sa straluceasca pe coperta Bazaar?


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento