Pagine

26/03/11

Marian Râlea: «Marele meu regret e că n-am copii»

Cu totii ni-l aducem aminte pe Magicianul, alias actorul Marian Râlea. Era si este vesnic înconjurat de copii, iar piesele în care joaca si acum sunt dedicate celor mici. Cu toate acestea, el, personal, nu are copii, iar acesta e marele sau regret.

„Îmi pare rau, e regretul vietii mele. Îmi mai trece însa atunci când îmi amintesc ca am avut momente când eram un fel de parinte pentru milioane de copii", spune actorul, care joaca acum în telenovela „Iubire si onoare" de la Acasa TV.

Cu toate acestea, recunoaste ca e îndragostit. „Nu putem trai fara iubire. Nu sunt îndragostit tot timpul, e normal, dar în acest moment sunt", mai spune, zâmbind, Marian Râlea.

Întrebat ce mai face, cât de „magica" e viata magicianului, actorul pare a fi destul de dezamagit. „Nu mai am sperante, stau mai prost la acest capitol.

Am tot sperat anul trecut ca în tara o sa fie mai bine, dar nu a fost. Astept însa cu nerabdare 2013 ca sa-mi fac planuri de viitor, pentru ca eu cred în nenoroc".


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento