Pagine

26/03/11

Inna, interesată şi de actorie

Inna, interesata si de actorie

Deoacamdata doar la nivel de vise…

Cântareata o duce bine în plan muzical, si totusi si-ar încerca talentele si-n industria cinematografica, dar asta fara sa renunte la prima sa iubire: muzica.

Via ziare.com:

“Imi place foarte mult actoria si recunosc ca mi-ar placea sa incerc. Insa, tot nu as renunta la muzica. Mi-am dorit foarte mult sa devin cantareata si in momentul de fata nu pot sa-mi imaginez viata fara muzica, face parte din mine.”

N-ar fi nici prima si nici ultima care sa cocheteze cu muzica si actoria deopotriva. Însa, pentru moment, se dedica trup si suflet muzicii, ba chiar, ar parasi România daca asta ar ajuta-o în cariera:

“M-as muta daca asta m-ar ajuta in cariera. Iar daca ar fi sa aleg, as alege Parisul, pentru ca e orasul meu preferat.”

Ia te uita ce vise are “la petite princess”! Mda… cine n-ar vrea sa serveasca cafeluta de dimineata la umbra Turnului Eiffeil! :)

Apropo de actorie, ce ziceti, s-ar descurca Inna într-un film? Ce rol credeti ca i s-ar potrivi?


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento