Pagine

17/12/10

Mihai Bendeac răspunde la amenda dată CNA

mihai-bendeac-naomi-in-puii-mei-vulgaritate

Era de asteptat ca Mihai Bendeac sa reactioneze la amenda primita cadou de la CNA pentru vulgaritatile din emisiunea În puii mei.

Într-o postare pe blogul personal, vedeta spune ca problema de fond este ca unii nu pot digera faptul ca divertismentul a evoluat, ca este ceva mai îndraznet, prea îndraznet pentru gusturile unora:

“Am fost primul om care a avut curajul sa realizeze, in Romania, un personaj gay (La naiba!). Am incercat sa zdruncin un pic comedia de pe tv, care, in mare masura, devenise atat de previzibila, de banala, lipsita de zvac!, de viata…

Poate am mai exagerat si eu, poate au exagerat si cei de la CNA. Nu despre asta e vorba acum. Este vorba despre simplul fapt ca mi-as dori sa stiu daca vi se pare normal ca o fiinta umana care se poate exprima in scris la nivelul de analfabetism si de dobitocenie precum unul dintre cetatenii care au depus plangere. De cand show-ul nostru a devenit un fenomen printre tineri si nu numai, patesc niste chestii care ma socheaza dar nu ma dezarmeaza.

Pai eu fac scheciuri indraznete de 5 ani de zile!!!! De ce nu am luat pana acum amenda?”

Corect!

Mihai Bendeac face astfel de scheciuri de ani de zile si nimeni nu s-a simtit ofensat. Dar probabil ca imaginea unui barbat îmbracat în costum de baie nu face bine la stomacul multora… Asta, desi, este vorba de teatru!

“Eu acuma vin si intreb… Dansurile de la bara de la “Dansez pentru tine” nu au continut “dansuri lascive”, “posteriorul in sus si picioarele desfacute”, costum de baie sumar” etc etc etc??????

In incheiere, as vrea sa inchid gura si anumitor semidocti care au impresia ca personajele de comedie trebuie sa reprezinte intelectuali rasati si “vaiiii!! dar ce face Bendeac asta?!?!?””

Punct ochit, punct lovit!

Dansezul a fost plin de dezbracareli “accidentale”. Le-am vazut pe toate: fundul Balanitei brazdat de tanga, ritualul de împerechere dintre Radu Vâlcan si Elena Voscoboinic, tâtele Adelinei Pestritu, ba chiar si sfârcurile Iuliei Vântur!! Dar na, acelea au fost pentru rating o cauza buna…

Daca amenda este pe merit sau nu este discutabila, dar problema reala este de ce doar unele emisiuni sunt amendate?

Hai sictir!


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento