Pagine

09/12/10

Bianca Drăguşanu recidivează: Sexoasa pozează iar pentru Playboy

Bianca Dragusanu recidiveaza: Sexoasa pozeaza iar pentru Playboy

Acum când vine frigul altii îsi pun un palton sa le tina de cald. Nu si Bianca Dragusanu, care renunta la textila pentru a stârni iar simturile flacailor.

Pacatoasa asistenta a pozat goala, din nou, pentru revista Playboy, etalându-si cu mândrie dotarile: silicoanele si silueta tunata.

În numarul din decembrie al revistei, Bianca face si o marturisire soc pentru naivi: “Nu am facut niciodata sex.”

Poate nu cu lumina stinsa, sau poate nu cu pitici… Dar faza de anul trecut cu Bote, când valurile se loveau turbati de dosul lor înfierbântat ce-a fost? O metafora erotica a unei relatii platonice?

Uite ce spune dezbracaciunea:

“Poate ca raspunsul meu îi va mira pe cei care ma cred o femeie usoara: nu am facut niciodata sex. Asta pentru ca fiecare barbat care a ajuns în patul meu (sau în al carui pat am ajuns) a fost în momentul respectiv iubitul meu, mi-a placut si m-am îndragostit de el. Ca mi-a trecut de unul mai repede, de altul mai greu, e alta poveste. Dar nu am acceptat sa fac sex doar pentru ca îmi tropaiau hormonii.”

Si daca n-am sti ca-i place sa se pozeze sexy în dormitor si apoi sa dea pozele la ziar am crede-o pe cuvânt. Dar asa…

Cât de sincera o percepeti?

Pictorialul cum vi se pare?

(foto via)


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento