Pagine

14/12/10

Luminiţa Anghel: «După moartea mamei, am fost la un pas de depresie»

Cântareata a venit la «Happy Hour» si a vorbit despre perioada grea prin care a trecut, dupa ce mama ei a murit.

«Am fost la un pas de depresie, dar nu imediat dupa ce s-a întâmplat, ci la câteva zile dupa. Atunci când am început sa am sentimentul de copil abandonat, orfan», povesteste cu lacrimi în ochi vedeta.

Întrebata de unde are atâta putere, ea spune sincer ca nu are.

Citeste si:

Luminita Anghel a revenit dupa moartea mamei sale cu doua colinde - VIDEO

S-a stins din viata mama Luminitei Anghel! VIDEO

Luminita Anghel: «Am fost trimisa pe Pamânt sa am grija de copiii altora»

«Nu sunt deloc puternica. Am fost foarte suparata pe mine, nu îmi venea sa ma dau jos din pat si nu aveam chef sa fac nimic».

În prezent, Luminita recunoaste ca încearca sa vada si partea plina a paharului si anume ca s-a putut bucura de parinti mult timp, în timp ce alti oameni n-au aceasta sansa.

Cu toate astea, uneori are si regrete: «Cred ca dupa ce-i pierzi pe cei dragi îti dai seama ca nu ai fost atât de calda si de buna pe cât ai fi vrut».


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento