Pagine

11/12/10

Liv Tyler, nemachiată într-o campanie publicitară

Liv-Tyler

Actrita considera ca poate fi Very Irresistible si fara machiaj si cu parul necoafat. Si nu se sfieste sa apara astfel în fata camerei foto.

Asa cum ne-a obisnuit de câtiva ani buni, Liv Tyler promoveaza linia de parfumuri irezistibile de la Givenchy. De data aceasta, misiunea ei este sa “vânda” noua creatie aromata a casei – Very Irrésistible Givenchy L’Intense. Si este de acord sa-si arate adevarata fata.

Dupa o sesiune de cadre trase cu Tyler înainte si dupa (transformarea creata de make-up artist si hair stylist), fotograful Jean-Baptiste Mondino a preferat sa foloseasca în campanie o fotografie cu Liv în stare naturala.

“Am venit dimineata si eram cam morocanoasa, pentru ca nu dormisem bine. Aveam parul ud si nu eram machiata. Mi-am pus hainele pentru proba si JB m-a rugat sa stau în lumina ca sa aleaga un unghi. Pâna la urma acea fotografie a fost folosita pentru campanie. M-am machiat, mi-am aranjat parul, dar ne-am întors la acea prima imagine. Era foarte puternica”, a spus Tyler.

Gestul actritei este de admirat. Nu multe femei (si mai ales vedete) ar accepta sa apara public fara fara machiaj si cu parul dezordonat. Iar spre deosebire de unele care ne sperie atunci cînd îsi dau masca jos, Liv arata decent.

Nu exista articole similare!!


View the original article here

Nessun commento:

Posta un commento